Skip to content

Καλωσήλθατε

Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της Πειραματικής ΣΑΕΚ Θέρμης. Μέσα από τον ιστότοπό μας μπορείτε να ενημερώνεστε για θέματα που αφορούν την κατάρτιση στη ΣΑΕΚ Θέρμης, αλλά και γενικότερα για τον θεσμό της επαγγελματικής κατάρτισης.

Επικοινωνία

Τηλέφωνο: 2310489906, 2310461601, 2310462060
Email: saekthermis@sch.gr
Διεύθυνση: 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Περαίας, Θέρμη, Θεσσαλονίκη

Η Τοποθεσία μας

2310489906, 2310461601, 2310462060 14ο χλμ Θεσ/κης-Περαίας saekthermis@sch.gr Ώρες Κοινού: 14:00-18:00

Επαγγελματικό Περίγραμμα Ειδικότητας “Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας”

  • Πειραματική ΣΑΕΚ Θέρμης

ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (για καταρτιζόμενους του Α εξαμήνου)

ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (για καταρτιζόμενους του Γ εξαμήνου)

O απόφοιτος των ΙΕΚ της ειδικότητας  με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή του, εφαρμόζει τις αρχές της επιστήμης του management, της οικονομίας και των δημοσίων σχέσεων. Απασχολείται σε τμήματα και διευθύνσεις των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών, των μονάδων του ιδιωτικού ή δημοσίου τομέα.

Τομείς Απασχόλησης

Το Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας απασχολείται σε τμήματα και διευθύνσεις των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών, των μονάδων του ιδιωτικού ή δημοσίου τομέα. Ειδικότερα μπορεί να εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων ή ως στέλεχος σε:

– Εμπορικές Επιχειρήσεις

– Βιομηχανικές & Βιοτεχνικές Επιχειρήσεις

– Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών

– Ναυτιλιακές, Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Επιχειρήσεις

– Οικονομικά Τμήματα & Λογιστήρια Επιχειρήσεων & Οργανισμών

– Τμήματα Marketing, Δημοσίων Σχέσεων, Πωλήσεων & Ανθρωπίνου Δυναμικού

– Οποιοδήποτε Διοικητικό Τμήμα επιχείρησης

– Τράπεζες, Ασφαλιστικές & Χρηματιστηριακές Εταιρείες

Εφορίες, στο Υπουργείο Οικονομικών & σε Επιμελητήρια

Επαγγελματικά προσόντα

Τα ειδικά επαγγελματικά προσόντα του αποφοίτου της ειδικότητας συνίστανται στα ακόλουθα:

– χειρίζεται εξοπλισμό γραφείου σύγχρονης τεχνολογίας

– σχεδιάζει και καθοδηγεί δραστηριότητες προσωπικού

– ταξινομεί και αρχειοθετεί έγγραφα

– σχεδιάζει και ελέγχει τις διαδικασίες έκδοσης στοιχείων όπως τιμολογίων, δελτίων αποστολής,

φορτωτικών κ.λ.π. εγγράφων

– εφαρμόζει τη φορολογική, εργατική, εμπορική νομοθεσία ως και τη νομοθεσία της κοινωνικής

ασφάλισης καθώς και το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο

– διενεργεί απογραφή περιουσιακών στοιχείων

– συμμετέχει σε έρευνες, εφαρμόζει οικονομικές αρχές και υποβάλλει προτάσεις για την αποδοτική χρησιμοποίηση των χρηματικών πόρων και την επίλυση οικονομικών ή διοικητικών προβλημάτων

– δέχεται επισκέπτες και συνδιαλέγεται για λογαριασμό της επιχείρησης

– χρησιμοποιεί τις ανθρώπινες σχέσεις και την επικοινωνία.

Τα επαγγελματικά καθήκοντα του αποφοίτου της ειδικότητας είναι τα ακόλουθα:

– Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται τη Διοικητική λειτουργία του Οργανισμού

– Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται την Οικονομική λειτουργία του Οργανισμού

– Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται την επικοινωνία του Οργανισμού,

– Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται τη χρηματοοικονομική διοίκηση και οργάνωση του Οργανισμού

– Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται τη διοίκηση οργάνωση και διαχείριση των ανθρωπίνων και λοιπών πόρων.

– Ερευνά, εντοπίζει και λύνει οικονομικά, οργανωτικά και διοικητικά προβλήματα των διαφόρων μονάδων.

Αναλυτική Περιγραφή των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (Απαραίτητες Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες για τη συγκεκριμένη ειδικότητα)

Γενικές Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες

Οι γενικές γνώσεις συνίστανται στις ακόλουθες:

– δημιουργεί και παράγει έγγραφα σε μηχανήματα σύγχρονης τεχνολογίας

– συντάσσει και διεκπεραιώνει έγγραφα της παραγωγικής μονάδας

– συμπληρώνει και υποβάλλει έντυπα στις διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου

– μελετά και προτείνει την απλούστευση διοικητικών ή άλλων διαδικασιών

– συνεργάζεται στην αξιολόγηση προσφορών

– συγκεντρώνει, επεξεργάζεται και αξιολογεί λογιστικές και οικονομικές πληροφορίες που του παρέχει το λογιστήριο

– διενεργεί απογραφή περιουσιακών στοιχείων

– δέχεται επισκέπτες και συνδιαλέγεται για λογαριασμό της επιχείρησης

– χρησιμοποιεί τις ανθρώπινες σχέσεις και την επικοινωνία

– εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την εδραίωση του κύρους της επιχείρησης

Οι γενικές δεξιότητες και ικανότητες του αποφοίτου της εν λόγω ειδικότητας είναι οι κάτωθι:

Κριτική ικανότητα

Οργανωτικότητα.

Επικοινωνία.

Αρχές προώθησης και πώλησης προϊόντων

Κοινωνική αντίληψη.

Διαχείριση χρόνου.

Ομαδική εργασία.

Ενεργός ακρόαση.

Λήψη αποφάσεων και πρωτοβουλιών.

Τακτοποίηση και κατηγοριοποίηση πληροφοριών.

Φαντασία.

Δημιουργικότητα.

Καλή μνήμη

Ευελιξία κατηγοριοποίησης.

Επαγγελματικές Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες

Οι βασικές και ειδικές επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες συνίστανται στις

ακόλουθες:

– μελετά στατιστικά δεδομένα, συντάσσει και αναλύει πίνακες και γραφικές παραστάσεις

– συγκεντρώνει οικονομικές πληροφορίες από όλα τα τμήματα της επιχείρησης

– διεκπεραιώνει γραφειοκρατικές διαδικασίες

– εξυπηρετεί αποτελεσματικά και υπεύθυνα τους πελάτες

– κατέχει γενικές γνώσεις χρήσης Η/Υ

Τα μαθήματα που διδάσκονται στα 4 εξάμηνα είναι τα παρακάτω:

1 ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι, ΙΙ

2 ΔΙΚΑΙΟ Ι, ΙΙ 2 2 3 3

3 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι,ΙΙ

4 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι,ΙΙ

5 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι,ΙΙ

6 ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

7 MARKETING

8 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

9 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

10 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

11 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

12 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

13 ΦΟΡΟΛ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

14 ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

15 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

16 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

17 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)

18 ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

19 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ (Η/Υ)

20 MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

21 ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

22 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

23 ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING

24 ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS – H/Y)

Back To Top