Skip to content

Καλωσήλθατε

Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της Πειραματικής ΣΑΕΚ Θέρμης. Μέσα από τον ιστότοπό μας μπορείτε να ενημερώνεστε για θέματα που αφορούν την κατάρτιση στη ΣΑΕΚ Θέρμης, αλλά και γενικότερα για τον θεσμό της επαγγελματικής κατάρτισης.

Επικοινωνία

Τηλέφωνο: 2310489906, 2310461601, 2310462060
Email: saekthermis@sch.gr
Διεύθυνση: 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Περαίας, Θέρμη, Θεσσαλονίκη

Η Τοποθεσία μας

2310489906, 2310461601, 2310462060 14ο χλμ Θεσ/κης-Περαίας saekthermis@sch.gr Ώρες Κοινού: 14:00-18:00

Τμ. Αερομεταφοράς Α1 – 32η Διεθνής Έκθεση Philoxenia

  • Πειραματική ΣΑΕΚ Θέρμης

Στις 18/11/ 2016 το τμήμα μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στα πλαίσια του μαθήματος «Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα», με συνοδούς καθηγητές τον κ. Παπαθανασίου και την κ. Χασιώτη. Η 32η Διεθνής Έκθεση Philoxenia, φιλοξένησε το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «{Re}Branding Destinations: Image making», στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων «Αιμίλιος Ριάδης», της ΔΕΘ-HELEXPO. 
Θέμα του συνεδρίου ήταν, η σημασία του να αποκτά ένας τουριστικός προορισμός τη δική του ταυτότητα (Branding), με απώτερο σκοπό να προωθηθεί στην τουριστική αγορά και κατ’ επέκταση να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό.
Στην περίπτωση που ένας προορισμός κατέχει ήδη μία ταυτότητα, θα πρέπει διαρκώς να την ανανεώνει και να την επαναπροσδιορίζει (reBranding), ώστε να συμβαδίζει με τις νέες επιταγές της εποχής. Στις διάφορες ομιλίες παρουσιάστηκαν οι μέθοδοι και τα μέσα μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί η απόκτηση της τουριστικής ταυτότητας.
Έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη του ανταγωνισμού στον κύκλο της παγκόσμιας αγοράς και τη χρήση του διαδικτύου, αποβλέποντας στη δημιουργία νέων και ιδιαίτερα εξειδικευμένων υπηρεσιών. Αξιόλογη ομιλία ήταν αυτή του Dr. JohnDaly, ο οποίος χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της πόλης Limerick (Ireland), παρουσίασε μία σειρά από στρατηγικές κινήσεις, μέσω των οποίων μπορεί να ανατραπεί η αρνητική εικόνα ενός τουριστικού προορισμού.
Εξίσου ενδιαφέρουσα ήταν και η ομιλία του LiorMeyer, σύμφωνα με την οποία, έμπνευση και παράδειγμα προς μίμηση, αποτελεί η στρατηγική προώθησης και ανάπτυξης της τουριστικής ταυτότητας που ακολούθησε το TelAviv.
Η συμμετοχή των πολιτών και η έξυπνη χρήση των διαδικτυακών μέσων (facebook, instagram κ.α.), συνέβαλαν στον επαναπροσδιορισμό της τουριστικής ταυτότητας της πόλης. Πλέον το TelAviv κατέχει διεθνή φήμη, ως μία από τις ηγετικές ” startup πόλεις”. Πρόκειται για μία τακτική που πρέπει σε κάθε περίπτωση να ακολουθήσει η τουριστική αγορά της Ελλάδος, στοχεύοντας στην αύξηση του τουριστικού κύματος και κατ?επέκταση στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Μαρία Σταματέλλου

Back To Top